18.2.13

Hayvanseverlerden ricam var


Lütfen Bülent Ersoy hanımefendiyi kızdırmayın. Sizinle inatlaşıcam derken olan hayvanlara oluyor.
"Ben böyle eleştirilere pabuç bırakır mıyım ayol" gibi bir şeyler söylerken üstüne giydiği kuş tüyünden elbiseyle ilgili "benim hayatım, beğenirsem alırım" gibi şeyler geveliyor ağzında. 
"Ben onlardan çok daha iyi hayvanseverim" diye de ekliyor. Yelpazesini kapatıp ucuyla kedi mi sevdi artık ne yaptıysa o kadarını bilemiyorum.
"Allahu teala onları bize etinden, sütünden, gücünden, tüyünden, derisinden yararlanalım diye yarattı" gibi şeyler söylediği de görüldü bu hanımefendinin. Allahu Teala nedir, nasıl yazılır, Allah ve Teala anlamına mı gelir, ki bu da çok saçma mıdır, bunları bir kenara bırakarak mantıklı olarak düşünmek istiyorum. Diyelim ki Allah var ve evet tüm bu hayvanları muhteşem insan için yarattı. Peki Allah 250 binlik kürk, elbise yapmak için katledin ve çirkinliğinizi gizlemeye çalışın diye mi yarattı bu hayvanları.
Belki giyecek hiçbir şey bulamadın, yiyecek hiçbir şey bulamadın, üşüyorsun ve açsın, bir hayvan olarak diğer hayvana saldırıp kazanırsan, derisini üstüne örter etini yersin, o kazanırsa o seni yer. Bunu anlarım da senin yaptığını anlayamıyorum Bülent Ersoy. Belki sen de Hülya Avşar gibi anlatacaksın da anlayamamamızdan korkuyorsundur. Tüm biz aptal ve cahiller rica ediyoruz, anlatın bize, uğraşacağız, sizin kurduğunuz karmaşık cümleleri anlamaya çabalayacağız. 

Hiç yorum yok: